Poslednjih godina je izuzetno povećan broj dece sa ranim razvojnim poremećajima, naročito onih iz autističnog spektra poremećaja.

Kada se krećemo gradom, po tržnim centrima, rođendanima, igralištima, parkovima, ne možemo a da ne primetimo bar jedno dete koje se ponaša drugačije. Neorganizovano je, skakuće, ima siromašnu individualnu igru, ili živi likove iz crtanih filmova, u virtuelnom svetu multimedijalnih uređaja.
I kao stručnjaci, svedoci smo sve većeg broja dece koja imaju neke smetnje u razvoju, od blažih teškoća do onih koje pogađaju sve funkcionalne sisteme, kao što je to kod autizma. Rano prepoznavanje i rana intervencija su od ključne važnosti.
Ovaj akreditovani kurs ima za cilj da stručnjacima i roditeljima omogući prepoznavanje odstupanja od urednog psihomotornog razvoja, ranu detekciju i prevenciju razvojnih poremećaja.

Znanja koja će učesnici steći na kursu:

  • Prepoznavanje kliničke slike autizma i pervazivnih razvojnih poremećaja
  • Primena specijalnog integrativnog metoda u dijagnostici i tretmanu dece sa autizmom
  • Prepoznavanje bioloških osnova autizma i PRP
  • Određivanje terapije na osnovu rezultata laboratorijskih testova

Usklađivanje bioloških, senzornih, mentalnih, govorno-jezičkih, socijalnih i emocionalnih funkcija unutar deteta, kao i uspostavljanje ravnoteže između deteta koje ima problem i njegove primarne porodice može dovesti do željenih rezutata.

Kurs je akreditovan kod Zdravstvenog saveta Srbije pod brojem C-1-40/15.
Broj bodova za učesnike 4.

Treći po redu kurs, biće održan u sredu 16.12.2015.god. sa početkom u 15h, u prostorijama ordinacije „Dr Selaković“, Bledska 1, Beograd.